Recent content by aLvhine---

  1. aLvhine---

    RMMV Indrah's IGMC2017 Let's Plays and notes. 50 games and counting

    After more than 2 weeks busy with an assignment! Now, I've time to relax. Btw, thanks @Indrah for playing "John de TNT" I'm glad de TNT have some spot on Recommended Watches. (although, it scores 1"Ugh" lol, BUT hey It's still have some score on it. So it's still good right? hhaha )
  2. aLvhine---

    RMMV IGMC 2017 Secret Santa

    Hey @bgillisp , I'm done with my part on "Brite" : https://itch.io/jam/igmc2017/rate/189113?before=3#post-307200
  3. aLvhine---

    RMMV IGMC 2017 Secret Santa

    @Gabrelik thanks for playing! and sorry about that bug. (That guy strike again! even though I debug him lol) btw, after 2 days without internet. I'll play my turn tonight and giving the review. @bgillisp
  4. aLvhine---

    RMMV Indrah's IGMC2017 Let's Plays and notes. 50 games and counting

    I'd be quite happy if you can play my entry as well. here's my entry: https://stailgames.itch.io/johndetnt Thanks! :kaojoy:
  5. aLvhine---

    RMMV IGMC 2017 Secret Santa

    I would love to have someone review my game. so I join on this! here's my game: https://stailgames.itch.io/johndetnt Thanks!
  6. aLvhine---

    2017 IGMC Goals and Progress Thread

    Just uploading my game with 1 hour, 36 minutes before the deadline! OMG!! "John de TNT": https://itch.io/jam/igmc2017/rate/191423 Thanks to the forums for submission tutorial. So I can submit without fail.
  7. aLvhine---

    Rules Welcome to the 2017 INDIE GAME MAKER CONTEST!

    Thanks for telling me. I didn't know 'bout it. sorry.
  8. aLvhine---

    Rules Welcome to the 2017 INDIE GAME MAKER CONTEST!

    I wanna asking something due the 1st rules: "Pre-existing assets that were not created specifically for the contest are allowed." that's mean, I can use the free assets (BGM) from the composer right? (although, it has been used since IGMC 2015?)
  9. aLvhine---

    2017 IGMC Goals and Progress Thread

    6 days left And here I am eventing (Just Begin)
  10. aLvhine---

    What's the WORST advice you can give as a game developer?

    "Stop saying 'I'm still searching for references'. Just do it!"
  11. aLvhine---

    CC's Christmas Key Giveaway!

    Yeah, I just realized the rules when my post has been submitted. And it's okay (and sorry for not read the rules first). Thanks @ Jwideman. 
  12. aLvhine---

    It has to be done!

    It has to be done!
  13. aLvhine---

    CC's Christmas Key Giveaway!

    May I have that RPG Maker VXA? I'd loved it if I got that Engine.

Latest Threads

Latest Profile Posts

So much game make... I needs to rest. The foods call.
-Casino with bunnysuit green check.png
1638563168795.png
Monday December 6th 2021 at 7PM Hawkzombie will stream A Thief's Voyage on his Twitch.

Hawkzombie Twitch

Check it out.​
Ladies and gentlepeeps, I'm working on a Chuck E Cheese horror game! Did you know that in the 80's, in the Pizza Time Theater, Helen Henny was a separate character who performed in a separate room called the Cabaret? She was one of the possible guest stars there, and she was a Hollywood star at the time. But this particular unit seems to have a dark secret...
I'm a little creator who work on a little game project...
Love drawing and 2D animation, my goal is to make a little RPG with my artstyle ! :kaojoy:

Forum statistics

Threads
117,156
Messages
1,105,030
Members
153,238
Latest member
Beacer
Top