Bloodmorphed
Reaction score
143

Profile posts Latest activity Postings About

  • Man trying to make a modpack for minecraft with a bit over 230 mods in it. The troubleshooting is real. Lol
    Man messing with ore generation in minecraft is very strict and picky. Lol
    Tai_MT
    Tai_MT
    Yes it is... that's why I never really do it, ha ha.
    Thinking about changing my difficulty script... hmmm... Problem is the thing I have in mind is using note tags to be able to edit each mobs difficulty.
    Wow. Until Dawn is brutal.
    Ms Littlefish
    Ms Littlefish
    That's what I want to hear. I've been looking at the game. :D
    Bloodmorphed
    Bloodmorphed
    The opening Tutorial, if the game is anything like it, will be extremely brutal lol.
    Mage Heart
    Mage Heart
    OMG!!! I have been playing it since tuesday morning. It is awesome.
    "You are 23, why do you act like a child?", "Ma'am, the real question is, why don't YOU act like a child?", "Because I'm not.", "Oh, well okay then, I'll continue to have fun, while you act high and mighty! See you later!" - Seriously people, just because I act like a child when it is okay to do so, doesn't mean in a professional environment I'm not.. well, professional. I choose to live life to the fullest, acting like a child w...
    Bloodmorphed
    Bloodmorphed
    while drunk is my way of doing it, lemme lone! /rant
    Deceius
    Deceius
    acting like a child sometimes does wonders. I mean, I'd go crazy if I act like an adult all day.


    I need some time to be relieved, when I am not in front of those people with ties.
    There any new fantasy animes worth watching? Magic, Stuff like Kingdom or Arslan, etc etc. I tend to stray away from mechas
    Lantiz
    Lantiz
    danmachi :]
    NPC
    NPC
    Overlord is done by Madhouse. I like Overlord :) But that and Rokka no Yuusha for fantasy this season.
    ElementalLight
    ElementalLight
    the irregular at magic high school warning it gets to borderline incest but never fully gets there
    Looking at No Man's Sky and it's Procedural art and the sorts. I'm kind of wondering if you could do a small scale procedural system in VXAce, where you create a formulas placing tiles, it will only generate a little off screen so if you find a building and go into it it just generates a building around you... hmmmm. That would be impressive.
    Sooo... an ex texted me tonight and we had convo... it went very weirdly... lol.
    Celianna
    Celianna
    Exes who contact you (after having been no contact) are always contacting you with a reason in mind - and that's always a selfish reason, so keep that in mind.
    Simon D. Aelsi
    Simon D. Aelsi
    ^ Yup. Last time an ex called me she only wanted an emotional punching bag. :|
    Bloodmorphed
    Bloodmorphed
    Funnily enough I think we both left the conversation not toally pissed off or unhappy like always. It didn't go good but none of us blew up like normal. Though it was like Me: I can't do this, then I explained it wasn't her fault. We talked some more then she said she couldn't do. It was a confusing roller coaster.
    So today at work I realized something: Feet pain is my bane, I was nearly out of commission 6 hours in it was so bad.
    HAd a great idea fort a arcade fishing app, been thinking about it for days. So I decided to see if they had something like that so I looked up "Arcade fishing" and the first 1 was almost EXACTLY what I was thinking. Sigh. Lol
    Tai's comment made me think a little about D&D and the style. Would anyone like a game that has the same systems as it? Or mechanics? Or even a D&D game period. That comment he made, made my mind go hog wild on ideas. Lol
    AwesomeCool
    AwesomeCool
    I always wanted to make a D&D style game. They are so awesome. :)
    Tai_MT
    Tai_MT
    I'd love a D&D type game if it was made well. Complete with tactical movement and such. :D
    optimum45
    optimum45
    I hate to cough up my own fun ideas, but I changed my attack command for an easter egg character to "1d6", he learns a 2d6 and a 3d10 as skills.
    Why is it when I go to the dentist and they tell me I did a good job keep my teeth clean and braces, I turn into a little giddy kid?
    Vox Novus
    Vox Novus
    Its always nice to have praise! Besides who wants the dreaded disappointment from a dentist when they tell you that you need to do a better job at it.
    Ms Littlefish
    Ms Littlefish
    I totally get this. I was legit bummed when I got my first cavity when I was 20.


    I'm a maniac when it comes to dental hygiene so it's good to know my efforts haven't gone unnoticed, even if it's really just the dentist who notices.
    wallacethepig
    wallacethepig
    That's probably because you've been eating so many nice, juicy lamb chops.
    Been gone for too long, zzzz, may be making a return soon. Getting a job finally, jeez that took far too long as well. If all goes well, development should continue in a few weeks!
    Bloodmorphed
    Bloodmorphed
    *Also will be re-working an old story of mine, its here in the forums :p * Maybe adding more flavor XD
    Started RPing with a group of people (4 including myself). While it is my first time I'm having a blast. Not only that though, I found it is extremely useful in game thoughts. So I asked them when we are done if I could use it to make a game. So perhaps in the future ya'll will see our RP session in game form. (The way we have it, the story progression could go on for a for months)
    literarygoth
    literarygoth
    That sounds like a really amazing way to add some depth to story and characters, not to mention a ton of fun.
    Warpmind
    Warpmind
    While awesome, I find that tabletop RPGs tend to swing a lot into "FMV physics" when players come up with an awesome idea and the GM says "That's just cool... go for it!"


    Party banter can get all sorts of brilliant, though. :3
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…

Latest Threads

Latest Posts

Latest Profile Posts

Update on my experiment with uploading my Android games to the Amazon app store: made about $45 in 2 months, but 0 sales for the past 3 weeks. Not sure its worth the effort.
Kid : "MOOOMM! My poop is bloody red!" Me, an intellectual : "There's worm parasite inside your body. You gonna die soon."
Caught a guy trying to break into our house today. Appearantly he intended to burgle our neighbor (a 94yo widow) but picked the wrong house. Faced with two angry males he was quick to give up without a fight...
I just joined the club of nerds making their own Excel-Sheets to calculate HP / MP / EXP.. parameter curves
Me: "Finally finished most of my game backlog. Probably time to do some gamedev" | Steam: *offer sales*

Forum statistics

Threads
94,598
Messages
922,230
Members
124,476
Latest member
Apollogeist
Top