Cunechan
Reaction score
92

Profile posts Latest activity Postings About

  • I noticed people replying to topics with two - four words and saying kinda unrelated stuff, is this even allowed?
    Celianna
    Celianna
    Yup, just report it if it looks fishy to you.
    LTN Games
    LTN Games
    I agree with Cunechan, I can deal with 4 words if it's in reply to the last post/comment but if it don't add to the discussion why bother replying at all?. Just click like and move on.
    taarna23
    taarna23
    @LTN Games Some new folks do this to pad their post count so they can access things like classifieds. We like to keep tabs on these kinds of people, so report away.
    *posts something on DA*


    Ok, I'll never go back to this place now
    • Like
    Reactions: 2 people
    Cunechan
    Cunechan
    This is so deep I'm gonna write it in my diary and advize everyone to not go outside. Idk irl I don't give a **** about what people thik of me but online..?? It's so weird xD I understand what you're talking about tho ouo
    ShinNessTen
    ShinNessTen
    For some reason i think the internet makes one mentally ill... well it's a FACT that it does, since i'm an internet junkie and can't live without it a single day.


    While in the real world you have an actual physical appearance and you feel stronger with it. 


    Like, if somebody makes you angry you can choose to punch them. Doesn't mean you will do it, just the option you can punch someone is... you know... relieving. 


    (LOL why do i say a negative thing if i can also make a positive thing!? xD)


    Like, if somebody makes you happy you can choose to kiss them. Doesn't mean you will do it, just the option you can kiss someone is... you know... relieving.


    (... that kind of doesn't sound right, but whatever i guess.)


    And of course, in the internet you can't see someone, hear someone, feel someone, etc. 


    The internet basically is a dead center for people who want to change, share, try something new, hurt even...


    But it goes to a mental level, so i would be careful around this so called "Inter Webz".


    I'm basically telling you something you probably already know by now! xD


    Ps: Sorry for this long ass comment! 
    Cunechan
    Cunechan
    Lol it's okay I enjoy reading long posts xD (I always read biz posts and you know how much he writes). learns: be careful with inter webz. Brain goes so slow when it gets midnight ewe
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…

Latest Threads

Latest Posts

Latest Profile Posts

my first day back to working on my project and i'm pooped!! hope to get back in the rhythm soon!
I just came up with a very original RPG Idea. This is so well written that it might be the first RPG I actually finish making. (I’ve stopped all my projects halfway through development. I don’t think this one will be the same.)
Became a news junkie... except for those times I got inspired and published a chapter of any of my crazy stories. XD
Finally returning to one of my least favorite parts of game deving - mapping.
Me, adding new map: Okay, so this map will be the - wait...Map 501?! O.O E-excuse me?!
So, yup...breaking into the 500's for map count. Some are placeholders for now, since I haven't gotten around to actually mapping them yet. But soon. Very soon...oof, I'm scared.

Forum statistics

Threads
107,583
Messages
1,030,754
Members
139,687
Latest member
Nokturno
Top