Jiggy
Reaction score
21

Profile posts Latest activity Postings About

  • I don't know why, but I just cry when I finish reading a manga T_T
    NPC
    NPC
    I usually get the anime blues during the rolling credits. It always feels like I lost some dear friends (if it is a good anime). Or freaking Angel Beats. That was a rollercoaster.
    Juunanagou
    Naruto? XD yeah it's quite sad. I cried when I finished Dragonball and Dr. Slump & Arale. And Ushio and Tora. And Chobits. And RG Veda. And lots more. Because you know you will never know what will happen to them after. Sigh...
    Hmmmm. "Productivity". Nope, never heard of it.
    Uzuki
    Uzuki
    What is this madness of which you speak of!?
    Jiggy
    Jiggy
    It must be something people worship. Oh weeelllllll
    Wohohoho. I finally learnedd how to use photoshop~ *victory dance*
    Jiggy
    Jiggy
    *IKR hahaha
    Bloodmorphed
    Right now I'm doing icon work. It is quite fun once you get an image in your head on doing something. Hilts before the rest seems to do the trick and articulate the rest around it.
    Jiggy
    Jiggy
    Nays. haha well me, since I just learned how to photoshop, I will not open it for a while and forget everything I learned. haha
    I don't know why, but I suddenly feel lazy today. >.<
    Bastrophian
    Bastrophian
    wow!...what a coincidence! I suddenly "do" feel like doing something today. I think we some how must have gotten our motivation energies mixed up or something.
    Jiggy
    Jiggy
    Haha. We must be twins XD
    Okay, I have done a lot of maps today so, what next?
    magellan
    magellan
    teach me how to make beautiful maps that's next vuv
    Silent Darkness
    Silent Darkness
    *In TF2 Medic's Voice* "Now...we practice eventing."
    Jiggy
    Jiggy
    hahahaha. @magellan: okkaayyy :D


    @silentdarkness: Eventing it is. XD
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…

Latest Threads

Latest Posts

Latest Profile Posts

i think this girl has to be my favorite though :)
62702017_JJKXazrs2LInoZh.png
Wouldn't you know it? Every woman that is interested in me on FB is a bot. Maybe I should respond with 000100100011. If u r willing to date women on FB something has definitely went wrong with your life.
Hello world !! I've created a logo design for my game, I'm calling it "Soup Quest" (It was honestly the best I could come up with <:]) !!
[IMG]https://media.discordapp.net/attachments/866542330286178344/1076307540528332830/Soup_Quest_Game_Logo.png?width=473&height=473[/IMG]
P.S. ty to the person who told me about the "purple text not mixing well with dark mode". I'll be careful on using colored text in the future !!
woootbm wrote on TheAM-Dol's profile.
On your last stream you were talking about dev's who remake or remaster the same game rather than moving on. Does this happen a lot? Me and Tony were thinking of covering a game that did this. We're baffled by the idea and wanted to investigate the game.
...Damn it has been a hot minute since I was here. How y'all doing, how's life been?

Forum statistics

Threads
129,745
Messages
1,204,783
Members
170,832
Latest member
GoonyMandolin
Top