rondchild
Reaction score
269

Profile posts Latest activity Postings About

  • Mita delayed, need to fix the glitch...
    Simon D. Aelsi
    Simon D. Aelsi
    It's better to release a demo later and be bugless than to release "on time" and be a crappy game.
    rondchild
    rondchild
    Ehe you right, current version is v1.0 maybe we will release in v1.3 :)
    I remembered when there is someone who downloads kitten mita , then told me "I don't have time to play it, so I just throw TO recycle bin " THAT'S FEELS !
    rondchild
    rondchild
    @Dalph : i see *hmm*


    @Cabfe : yeah, but sometimes makes me sad.


    It's like a game of words , it would be nice if he told me to play it when he have time .


    I hope he will download and play it someday ^^b


    of course with new version.
    cabfe
    cabfe
    Yep, make him regret he didn't play sooner!
    rondchild
    rondchild
    you got me captain \m/
    FINALLY Trailer Mita Kitten has finished ! Time to finish chapter Luna \m/
    TalalAlgreby
    TalalAlgreby
    Really?


    Where can i see it? XD
    rondchild
    rondchild
    Yeah, but still have some placeholder video gameplay, because the game not finished yet,


    If you wanna see current version, just PM me. :D
    Everyone busy with IGMC, i am busy with kitten mita lol.
    AceOfAces_Mod
    AceOfAces_Mod
    Same here. Though I'm almost done with disc 1.
    Kyuukon
    Kyuukon
    IGMC is kinda like a break for my main project. It provided me the motivation I was lacking :p
    rondchild
    rondchild
    @mat : do you wanna greenlit your game ?


    good luck, anyway what the game ?


    @AOA : congrats, do you wanna make game for IGMC, if your finish with your disc 1 ?


    @Kyu : lol, i know what your feel.


    *brohug*


    maybe if i am finished kitten mita, in 26 July i will join in IGMC.
    Anybody who want to help check grammar for my game ? >_<
    AceOfAces_Mod
    AceOfAces_Mod
    @Shin, Word and LibreOffice can do it too.
    Blah_Blee
    Blah_Blee
    Weird, what happened to your previous grammar checker?
    rondchild
    rondchild
    @AoA : ^^b


    @Shin : Google translate cannot help it XD


    @Blah : Now she is busy with IRL stuff, i think need someone to help her to check the grammar. We need finish chapter luna in July.


    Maybe we need help to check another games too.
    I hope that my grammar checker can resolve the problem in her real life and can continue checking grammar kitten mita.
    Work for the best of kitten mita, we hope kitten mita become one of the best game. I still waiting for you, and not giving up on you. Keep fighting !
    Everyone please remind me, Kitten Mita chapter 1 will release in end of July.
    TalalAlgreby
    TalalAlgreby
    Woohoo !


    Congratz XP


    i look forward to it :p
    rondchild
    rondchild
    Thanks, i hope remember it !


    hwohoho
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…

Latest Threads

Latest Posts

Latest Profile Posts

Feel free to check out our "Touch the Stars" gamejam submission, "Starlight, Starbright!"
just finished playing one shot. im kinda disappointed with return the sun ending ngl. i was hoping there would be some after credits scene that would play with my emotions
So apparently the surprise Google Search page browser game saves your progress when you close the browser.

This really makes me miss the golden age of Flash gaming.
ohh man im ending oneshot now (im doing the last stepping puzzle rn) and the music is so...sad...like...ive been thinking recently about how fast moments pass and...my anxious thoughts combined with that music and nostalgia...like...im comfortably sad...and want to cry internally
We're playing one of the Touch the Stars game jam entries, come join us!

Forum statistics

Threads
113,555
Messages
1,075,811
Members
147,552
Latest member
Pliskin
Top