zerobeat032
Reaction score
651

Profile posts Latest activity Postings About

  • loving this combo system i came up with for my game... but i need to balance the tp for it better.
    composing all the songs myself is a challenge... might see if i can get assistance on some songs. especially ones that need more of a traditional RPG sound.
    Like Kingdom Hearts, each world in my game pays homage (at least musically) to a favorite gaming franchise of mine. So far there's 7 worlds... Sega, Nintendo, Capcom, SNk, Metal Gear, and um... hmm need more lol
    Silent Darkness
    Silent Darkness
    ^


    Sonic, Metroid, Mega Man, .........dunno what SNK is, Metal Gear.


    That would be more accurate.
    Chester
    Chester
    lol....meow
    zerobeat032
    zerobeat032
    eh, well i meant to list the franchises, buuut i realized for the first 4 i couldn't pick just one. THOUGH if i am, Sonic, Earthbound, Street Fighter, King of Fighters, and lastly Metal Gear...
    My mapping still is bleh. sooo, today i'm gonna make a battle theme and then practice mapping..
    making more music for my game today. since each location favors a favorite franchise of mine, i think today will be Earthbound/Mother music...
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…

Latest Threads

Latest Profile Posts

Stop shutting the damn power down! Why always like this
Working on a slightly experimental horror game. It will be finished in approximately 88888888888 years.
Y'all will enjoy it though, I put lots of effort into making it stand out.

It's called Red Light and it's inspired by another obscure RPG Maker horror game, but I don't want to give too much away just yet.
Ohh man, Weapon animations plugin feels so mandatory. Seeing that same image regardless of the icon of the weapon....ugh :p
Ok so......Maaaaybe I've taken a ''little'' bit of inspiration from FF9 when it comes to battle hud xD

ff9.PNG

Just maybe....

Forum statistics

Threads
112,354
Messages
1,067,711
Members
146,003
Latest member
Oudi
Top