RPG Maker Forums

The Stranger
The Stranger
I imagine they're used to people going in their with their laptops so they can type up their screenplays, novels, poems, etc. You're just an evolution of the coffee house laptop guy. :p
The Stranger
The Stranger
Forgot that the edit function was removed. Guess I can't correct those typos. :(
Traveling Bard
Traveling Bard
Yeah but I'm apparently odd even among those stereotypes haha and yeah I really miss the edit function. At the very least I'd like to be able to delete and re-write.
The Stranger
The Stranger
Hey, at least you're not like that bloke in the watching porn in a library prank video. :p
MushroomCake28
MushroomCake28
Lol, I find it funny when I see people in Starbuck with their macbook "working" on their stuff with a facebook tab open.
Traveling Bard
Traveling Bard
you can't be working 100% of the time. I'm "killing it" if I can put even an hour or two into the game a day. I mindlessly scan facebook all the time. Helps combat the dreaded burn out :)
The Stranger
The Stranger
I hope you at least buy more than one drink while at Starbucks. Seen way too many people spend hours upon hours in coffee houses with only a single drink. They take up tables, and treat the place like an office.

Latest Threads

Latest Profile Posts



Here's the combat sprite of Azrael one of the main characters of our game,
with and without weapon.
https://discord.gg/Q2uS6Str
The one thing I've always struggled with is creating a story, it halts every single project I've ever worked on. We must be in the twilight zone because I've actually come up with a plot, from beginning to end (it kinda wrote itself). I may very well be on my way to creating my first proper little game, yay!
Oh, wow!
6VDEms4.png


Still need one or two "placeholder" asset things and then I'm venturing into custom windows + menus!
(I'm a little scared, lol)
In the past hour I've both joined and left the RPG Maker subreddit. So many memories were made. Power to the gam mak!

Forum statistics

Threads
113,686
Messages
1,076,656
Members
147,710
Latest member
Pichenotte3
Top