Comments on Profile Post by Ghost of Christmas Kloe

  1. Ghost of Christmas Kloe
    Ghost of Christmas Kloe
    I thought of another! (Also a good wherewolf one)


    I am Innocent,


    But fate Leads me to my death,


    I am hung today. 36190.IPB
    Apr 20, 2016
    2 people like this.
  2. Marsigne
    Marsigne
    I'm sad for Kloe's funnily odd haikus. Specially on her death. XD
    Apr 20, 2016
    2 people like this.
  3. JCBrickston
    JCBrickston
    Now let's be honest! Kloe's death had nothing to do with fate. Terrence just enjoys hanging people O_O That boy sees a rope lying around and all he can think about is choking the life out of someone.


    Don't worry though. The Commando finished Terrence off and did it in the name of justice. You've been avenged!
    Apr 20, 2016
    2 people like this.
  4. Ghost of Christmas Kloe
    Ghost of Christmas Kloe
    Yay!


    Tales of Justice


    The commando issues


    Silence all around...


    Better? ( Wait is that one, 5-7-5, I'm not sure?! )
    Apr 20, 2016
  5. Ghost of Christmas Kloe
    Ghost of Christmas Kloe
    Sorry, it should be The commando serves to him.


    The other version only has 6 not 7  :headshake:
    Apr 20, 2016
    1 person likes this.
  6. JCBrickston
    JCBrickston
    The Commando approves of this message!


    -Support your local commandos-
    Apr 20, 2016
    1 person likes this.
  7. Ghost of Christmas Kloe
    Ghost of Christmas Kloe
    Dang it, support your local commandoes is 8, I can't use it...  ;_;


    She is a ghost


    The most annoying ever


    Ooo Ooo Ooo Ooo Ooo.


    :guffaw: lol, I didn't know what to put for the last line...
    Apr 20, 2016
  8. Ghost of Christmas Kloe
    Ghost of Christmas Kloe
    Omg, I really messed up there, I got 4 on the first line ARGH!


    I think I'll sleep now.


    The princess of Z's


    Sleeps in her dream castle


    For tommorows day.
    Apr 20, 2016
    1 person likes this.
  9. Ghost of Christmas Kloe
    Ghost of Christmas Kloe
    Wait, I just thought of another! AND it rhymes!!!


    An innocent dies,


    With a peacefull demise,


    Stare into her eyes...


    :rsad: so creepy...
    Apr 20, 2016
    2 people like this.
  10. Saltwater Croc
    Saltwater Croc
    These are pretty good!


    Are you on deviantART?


    They'd love to see these.


    Are you a writer?


    I'll guess you like poetry...


    ... which is wicked cool.
    Apr 20, 2016
    1 person likes this.
  11. Saltwater Croc
    Saltwater Croc
    (The only problem was in your last two; they had one too few syllables in the second line.)
    Apr 20, 2016
  12. Ghost of Christmas Kloe
    Ghost of Christmas Kloe
    Yeah, I'm not perfect and nope, not on DA, I just sometimes write haikus and other poetry when I'm bored...
    Apr 20, 2016
  13. Saltwater Croc
    Saltwater Croc
    I'm just here to help. :)


    Good feedback makes you stronger and


    helps you do your best!

    (tmw you don't realize I just threw three haikus at you :D )
    Apr 20, 2016
    1 person likes this.
  14. Saltwater Croc
    Saltwater Croc
    I'm just here to help. :)


    Good feedback makes you stronger


    so you do your best!

    (tmw you don't realize I just threw three haikus at you :D )
    Apr 20, 2016
    1 person likes this.
  15. Ghost of Christmas Kloe
    Ghost of Christmas Kloe
    OMG!! How'd I miss that, I really should sleep soon...
    Apr 20, 2016
  16. Luck Of Kurisu Saimon Des
    Luck Of Kurisu Saimon Des
    Yeah my trickster is covert he just threw some haikus at ya
    Apr 20, 2016