- Reaction score
- 122
- First Language
- French
- Primarily Uses
- RM2k
Hi friends,
Today, I propose some generator parts (SV actor) about military uniforms for your games. I'll add some uniforms, faces, characters if somebody is interessed but for the moment I propose : Desert operation force (inspired by us army 1st golf war).
USAGE
DESERT OPERATION EQUIP-

COMMING SOON OTHER RESOURCES :

RELEASE
Today, I propose some generator parts (SV actor) about military uniforms for your games. I'll add some uniforms, faces, characters if somebody is interessed but for the moment I propose : Desert operation force (inspired by us army 1st golf war).
USAGE
English:
Free for commercial & non-commercial use, as long as I get a free copy of the game.
You may edit these for your own use, but don't post them anywhere without my permission. This includes no asking for edits of them in request boards etc.
Credits to "Esziaprez" or "EGS".
You can edit as you want.
You need to own RMMV to be allowed to use them legaly
Français:
Permission d'utiliser pour les projets non-commerciaux et commerciaux.
Merci de m'envoyer une copie gratuite de votre jeu.
Il est interdit de reposter mes ressources sans ma strict permission et ce même si vous avez modifié mes ressources !
Il est permit d'éditer mes ressources pour votre utilisation personnelle.
Veuillez me créditer sous le nom de "Esziaprez" ou "EGS".
Tout irrespect fait a ces termes me donnerons le droits de vous forcer a enlever le droit d'utiliser mes ressources.
Vous devez disposer d'une licence en règle de RMMV pour utiliser les ressources légalement
Free for commercial & non-commercial use, as long as I get a free copy of the game.
You may edit these for your own use, but don't post them anywhere without my permission. This includes no asking for edits of them in request boards etc.
Credits to "Esziaprez" or "EGS".
You can edit as you want.
You need to own RMMV to be allowed to use them legaly
Français:
Permission d'utiliser pour les projets non-commerciaux et commerciaux.
Merci de m'envoyer une copie gratuite de votre jeu.
Il est interdit de reposter mes ressources sans ma strict permission et ce même si vous avez modifié mes ressources !
Il est permit d'éditer mes ressources pour votre utilisation personnelle.
Veuillez me créditer sous le nom de "Esziaprez" ou "EGS".
Tout irrespect fait a ces termes me donnerons le droits de vous forcer a enlever le droit d'utiliser mes ressources.
Vous devez disposer d'une licence en règle de RMMV pour utiliser les ressources légalement
DESERT OPERATION EQUIP-

COMMING SOON OTHER RESOURCES :

RELEASE
- Added walking and down poses for helmet, cap pant and uniform US gulf uniform
Last edited by a moderator: