- Reaction score
- 26,740
- First Language
- German
- Primarily Uses
- N/A
Well, I guess this will be more fleshed out and detailed over time.
TERMS
ICONS
Featured in the workshop, but just to mention them for those who mainly look at the Showcase
Click here to get to the icons.
CHARSETS
Mimic

Soldier/Guard

TILES
Alternate Tree A4

TERMS
English:
Free for commercial & non-commercial use, as long as I get a free copy of the game.
You may edit these for your own use, but don't post them anywhere without my permission. This includes no asking for edits of them in request boards etc.
Credits to Avery.
You need to own RMMZ to be allowed to use them legally (so if you own it, I don't care if you use it in Ace or XP or MV or any other RM).
French:
Mes termes d'usage pour des jeux commerciaux et non commerciaux :
Kommerziell und nicht kommerziell, bei kommerziell muss eine Kopie des Spiels an mich geschickt werden!
Kein Repost, auch nicht von Edits, Edits für eigene Zwecke sind erlaubt.
Ihr müsst den RMMZ besitzen, um die Ressourcen legal in RPG Maker Produken verwenden zu dürfen!
Free for commercial & non-commercial use, as long as I get a free copy of the game.
You may edit these for your own use, but don't post them anywhere without my permission. This includes no asking for edits of them in request boards etc.
Credits to Avery.
You need to own RMMZ to be allowed to use them legally (so if you own it, I don't care if you use it in Ace or XP or MV or any other RM).
French:
Mes termes d'usage pour des jeux commerciaux et non commerciaux :
- en cas de jeu commercial, vous devez m'envoyez une copie gratuite de votre jeu ;
- il est interdit de reposter mes ressources et ce même si vous avez modifiées mes ressources sans ma stricte permission
- il est permit d'éditer mes ressources pour votre utilisation personnel ;
- veuillez me créditer sous le nom de "Avery".
- Tout irrespect fait a mes termes me donnera le droits de vous forcer a enlever le droit d'utiliser mes ressources dans votre jeu.
Kommerziell und nicht kommerziell, bei kommerziell muss eine Kopie des Spiels an mich geschickt werden!
Kein Repost, auch nicht von Edits, Edits für eigene Zwecke sind erlaubt.
Ihr müsst den RMMZ besitzen, um die Ressourcen legal in RPG Maker Produken verwenden zu dürfen!
ICONS
Featured in the workshop, but just to mention them for those who mainly look at the Showcase
Click here to get to the icons.
CHARSETS
Mimic

Soldier/Guard

TILES
Alternate Tree A4

Last edited: